Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Βρέχει έμπνευση στην Blogoγειτονιά!!!

Να 'μαι κι εγώ!!!!!
Χμ..ναι δίκιο έχετε να το σκεφτείτε. Να 'μαι ,αλλά ποια είμαι??
Θα ήθελα να υπάρχει ένα πέπλο μυστηρίου γύρω μου αλλά μάλλον είναι καλύτερα να σας αποκαλυφτώ..αν θέλω να με διαβάζει κάποιος δηλαδή!!!


Ας είναι... Με λένε Άννα και πριν από κάποια χρόνια ήρθα στον πλανήτη γη.Όχι ότι είχα επιλογή να κάνω κι αλλιώς...
Η κοιλιά της μαμάς μου είχε τέτοιο βάρος και εγώ καθόλου χώρο να κινηθώ οπότε και για τις δυο μας η έξοδος μου αυτή ήταν ανακουφιστική.. Φθινόπωρο γεννήθηκα και μεγαλώνοντας ανακάλυψα πως αυτή η εποχή μου ταιριάζει πολύ.
Είναι μια εποχή ιδιόμορφη.
Ο καιρός πότε θυμίζει καλοκαίρι και μας γεμίζει αισιοδοξία και πότε χειμώνα που ετοιμάζεται να έρθει και μας μελαγχολεί..
Έτσι κάπως είμαι κι εγώ..τη μια στιγμή μέσα στην καλή χαρά και άλλες φορές πάλι είμαι συννεφιασμένη έτοιμη να ξεσπάσω σε καταιγίδα δακρύων.

Η διάθεση μου βέβαια είναι και θέμα καταγωγής.Τι δεν με πιστεύετε??
Μεγάλωσα στην Χαλκίδα, ξέρετε αυτή την πόλη με τα τρελά νερά που πάνε 6 ώρες πάνω και μετά βαριούνται και πάνε προς τα κάτω για άλλες 6 ώρες!!

Ε έτσι ακριβώς συμβαίνει και με μένα..είμαι με τις ώρες μου!!!!!

Ο λόγος που βρίσκομαι εδώ και σας τα λέω όλα αυτά είναι ένας....ή καλύτερα μια!
Η zoze...έτσι την αποκαλώ χρόνια τώρα!
Πάντα πίστευα ότι είχε το ταλέντο στο να γράφει και πάντα πίστευα ότι με το πείσμα και την αφοσίωση της σε ότι κάνει θα τα καταφέρνει.Έτσι και έγινε. 
Το 4 seasons πήρε σάρκα και οστά και είναι σίγουρα από τα blog που σου δίνει έμπνευση...
Κάθε φορά που συζητούσαμε για το blog με παρακινούσε να φτιάξω και εγώ ένα.. Αλλά τύχαινε πάντα τα νερά να πηγαίναν προς τα κάτω και πάντα έπαιρνε αρνητική απάντηση!!!
Μέχρι σήμερα το πρωί που της ανακοίνωσα ότι αποφάσισα να φτιάξω blog...Θα μου πείτε τώρα πως μου ήρθε? 

Βαρέθηκα λοιπόν στην γειτονιά των social media και είπα να μετακομίσω στην blogoγειτονιά!!!

Λοιπόν θα σας αποκαλύψω και κάτι άλλο...
Το Σάββατο που μας πέρασε είχα κρυφτεί πίσω από την οθόνη του υπολογιστή μου και παρακολουθούσα κάτι που συνέβαινε μέσα σε ένα τεράστιο κτίριο που ήταν λέει πολυχώρος ! Εκεί ήταν μαζεμένος πολύς κόσμος...κάτι σαν συνέλευση των ενοίκων της blogoγειτονιάς.
Εκεί λοιπόν είδα να μιλάνε μαμάδες αλλά και μπαμπάδες , εκπαιδευτικοί με παιδιά άλλων αλλά και κάποιοι άλλοι όπως εγώ που δεν έχουν παιδιά...!!
Και ξέρετε και τι?? Όλοι αυτοί οι άνθρωποι παρόλο που δεν βλέπονται κάθε μέρα αγαπάνε και αγαπιούνται πολύ..Είναι γεμάτοι χαμόγελα, θετική σκέψη και κυρίως έτοιμοι να μοιραστούν ο ένας με τον άλλο.Το πιο περίεργο από όλα αυτά που σας λέω, είναι ότι δεν μοιράζονται μόνο τα καλά αλλά και τα λιγότερο καλά μεταξύ τους.
Και αυτό τους κάνει πιο δυνατούς στα σίγουρα!!

Οπότε αποφάσισα ότι θα μου άρεσε και μένα να έχω τέτοιους γείτονες και βρήκα αυτή της γωνίτσα της βιβλιοθήκης για να νοικιάσω και να μετακομίσω μαζί με όλα μου τα υπάρχοντα..Δεν είναι πολλά μη φανταστείτε.Οι σκέψεις μου, τα βιώματα μου, οι γνώσεις μου, ο υπολογιστής μου και εγώ...
Θα γνωρίσω καλύτερα αυτή την γειτονιά και θα φροντίσω να γνωριστώ με όσους πιο πολλούς γείτονες μπορώ!! Και σιγά σιγά ελπίζω να γίνουμε και φίλοι!

Λοιπόν αυτά είχα να πω για την ώρα!
Είναι η πρώτη μου ανάρτηση και αν και μπορεί να μην είναι και η καλύτερη  εγώ την αγαπώ γιατί είναι δικιά μου.
Για το τέλος θα ήθελα να δανειστώ κάτι από τον Οράτιο,τον Ρωμαίο λυρικό ποιητή (ελπίζω να μη μου ζητήσει ρήτρα για τα πνευματικά δικαιώματα!!) με το οποίο θα ήθελα να κλείνω κάθε μου ανάρτηση με την ευχή κάποιοι από εμάς- αν υπάρξουν κι άλλοι δηλαδή - να το κάνουμε πραγματικότητα...
"Carpe diem" άδραξε -αξιοποίησε τη μέρα!!





20 σχόλια:

  1. Δεν ξέρεις πόση χαρά μου δίνεις, δεν έχεις ιδέα.
    Πέρα απο πρώην συγκάτοικο και φίλη θα σε έχω και μπλοκογειτόνισσα; Τι καλά!!!

    Αν δεν είχες κάτι να πεις δεν θα σου πρότεινα να φτιάξεις Blog. Το χεις λέμε!

    Φιλιά πολλά, πολλά αγαπημένη μου Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρεις πόσο άγχος έχω...νομίζω θα πιάσει ποντικούς η βιβλιοθήκη μου σαν το παραμύθι του Παύλου με την γάτα τη Σοφία!!
    Ευχαριστώ για την υποστήριξη σε όλους τους τομείς!!!
    Σ αγαπάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άννα χαίρω πολύ!!
    Είμαι η Μαρία και νομίζω πως θα βρίσκομαι συχνά εδώ μια και απόλαυσα την ανάρτηση!
    καλώς βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αναρωτιέσαι πως σε βρήκα, είδα στο φέισμπουκ το ποστ της Γεωργίας κι εκείνο με οδήγησε εδώ..τι οποίο έκανα λάικ αφού ήρθα και μου άρεσε...

      Διαγραφή
    2. Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν!
      Χαίρομαι πολύ που πέρασες καλά διαβάζοντας την πρώτη μου ανάρτηση και ελπίζω να συνεχίσεις να περνάς καλά και με όσες θα ακολουθήσουν.
      Η Γεωργία τελικά παίζει πολλούς ρόλους στη ζωή μου, γι αυτό και είναι πάντα ο συγκάτοικος της καρδιάς μου!
      Χάρηκα πολύ Μαρία μου!
      Θα τα λέμε να είσαι σίγουρη!

      Διαγραφή
  4. Καλώς όρισες!! Χαίρομαι πολύ που άκουσες την Γεωργία και ήρθες στην γειτονιά μας!! Πολύ όμορφη η πρώτη σου ανάρτηση, καλή συνέχεια με δύναμη και αισιοδοξία!! Ό,τι χρειαστείς μην διστάσεις! :)

    Κατερίνα
    από το Positive Thinking Greece
    (http://positive-thinking-greece.blogspot.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο positive-thinking πεθαίνεις!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ...
      Η αλήθεια είναι ότι το σκεφτόμουν να έρθω στην γειτονιά σας αλλά ήδη ξέρω πως έκανα καλά που το τόλμησα.
      Και δεν πρόλαβα να σας φτιάξω και κέϊκ ακόμα!!
      Να είσαι καλά και κάτι μου λέει ότι θα χρειαστώ την βοήθεια σου.
      Άλλωστε ποιος δεν έχει ανάγκη από θετική σκέψη?
      Και πάλι ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  5. Καλωσόρισες Άννα!!!
    Είδα ότι με επισκέφτηκες κι εσύ...
    Πολύ ωραίος ο τίτλος του μπλογκ σου!
    Καλή αρχή και καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα!!
      Χαίρομαι που είμαι κοντά σας..
      Έχω ακούσει τόσα πολλά για εσάς από τη Zoze που σας παρακολουθούσα πολύ πριν έρθω στην γειτονιά σας..
      Θα τα λέμε συχνά.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Αννα μου καλωσόρισες στην μπλογκογειτονία μας!!! Αφού είσαι φίλη της Γεωργίας, είσαι και δικιά μας. Ωραία μας τα είπες! Περιμένουμε με χαρά την συνέχεια και στις επόμενες ψηφιακές γειτονιές να είσαι κοντά μας! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά τα καλωσορίσματα!!
      Ευχαριστώ πολύ που με αγκαλιάζετε αν και καινούρια στην γειτονιά.
      Να είμαι κοντά σας στις επόμενες ε??
      Μακάρι αλλά ας είμαι προσγειωμένη για την ώρα.
      Και πάλι ευχαριστώ..
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Καλορίζικο το μπλογκοσπιτάκι σου! Καλή αρχή σου εύχομαι. Είναι φανταστική η μπλογκόπολη που ζούμε και περισσότερο η μπλογκογειτονιά μας!
    Χαίρομαι για την e-γνωριμία. Είμαι η Ασπασία, που καθόμουν δίπλα από τη Γεωργία στο πάνελ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Ασπασία!!
      Σας καμάρωσα στις ψηφιακές γειτονιές...Αγάπη, ειλικρίνεια, μοίρασμα φαίνονταν ακόμα και μέσα από την οθόνη του υπολογιστή!
      Είναι τιμή μου να είμαι κοντά σας και αν και κινδυνεύω να γίνω γραφική, σας ευχαριστώ πολύ πολύ.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Αννα...
    Για μια στιγμη νομιζα οτι τα γραφω εγω αυτα.
    Με λενε Αννα, ειμαι γεννημενη φθινοπωρο, η διαθεση μου κι εμενα ειναι ποτε ζεστη-ποτε κρυο αλλα....γεννηθηκα και μεγαλωσα στον Πειραια και....ΔΕΝ ΕΧΩ BLOG καρδια μου. ΑΚΟΜΑ δηλαδη. Γιατι μετα απο το συνεδριο που βρεθηκα στο Σαββατο, φλερταρω πολυ με την ιδεα!
    Σου ευχομαι καλη αρχη και θα ειμαι καπου εδω τριγυρω να τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου!!Βίοι παράλληλοι??
      Τι να πω?
      Χάρηκα πολύ που έχουμε τόσα πολλά κοινά!!!!
      Άντε να φτιάξεις και εσύ το blogoσπιτάκι σου..θα είναι τέλεια να σε έχουμε και σένα στην παρέα.
      Περιμένω την πρώτη σου ανάρτηση λοιπόν..
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  9. Άννα καλώς όρισες! Θα δεις που θα βιώσεις πολύ ιδιαίτερες στιγμές μέσα στο blogοσπιτάκι σου! Να είσαι αυθεντική, αληθινή κι όλα θα πάνε περίφημα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα!!
      Είναι πολύ φιλόξενη γειτονιά γεμάτη ζεστασιά..
      Ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Άργησα αλλά ήρθα!! Κάθε φίλη της Γιωργίας είναι και δική μας!!! Θα λατρέψεις τη blogosfera!!! Περνάμε τόσο τέλεια!! Γελάμε, κλαίμε, μαγειρεύουμε, κατασκευάζουμε και πάντα μα πάντα μοιραζόμαστε:)
    Σου εύχομαι ένα μαγικό ταξίδι με πολλές φιλίες, αληθινές και βαθιές. Όπως είπε και η Σοφία παραπάνω, να είσαι ο εαυτός σου και θα εκτιμήσουν οι αναγνώστες σου:)
    Θα τα λέμε Άννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ άργησα να σου απαντήσω αλλά τα κατάφερα!
    Χαίρομαι πολύ που με επισκέφθηκες.
    Εγώ το δικό σου σπίτι το έχω ζήσει πολύ πριν νοικιάσω στην γειτονιά!
    Οπότε θα τα λέμε συχνά πυκνά!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή